teisipäev, 31. märts 2015

Spordil on spordijõud!

Viimasel ajal on ka minu elus ette tulnud mitmeid tormilisi kannapöördeid. Nii nagu paljudel teistel kaaskodanikel.
2015.a. Riigikogu valimistel oli minu häältesaak ainult 23 häält. Samas lõppes eile ära ka tööleping. Mille tulemusel tuli ennast Töötukassasse kirja panna. Paraku oli ka minu ehmatus suur, kui sain teada, et Töötukassast saab registreerimise päevast alates toetussummasid alles kaheksandast päevast. Samas tuli töötukassale tagastada ca 340€ aastal 2013, "enam makstut" töötutoetust. Mida pean küll ebaõiglaseks ja ülekohtuseks, sest  paljud riigis töötavad kõrged ametnikud ja poliitikud kulutavad sadu tuhandeid (kui mitte miljoneid) maksueurosid oma reklaamimiseks ja üleshaipimiseks. Samas reakodanikult nõutakse ka viimanegi sent sisse. Nii nagu on ka maamaksuga. Isegi, kui riigiasutused või KOV asutused on teinud kõik selleks, et oma maaüksusel ei saa mingit majandustegevust teostada.

Loomulikult on see kurnav ning tahes-tahtmata tekivad mõtted, et annaks selle alkokuradile käed ning vaataks milline torm ka viinaklaasis toimub.  Aga teate see ei aita mitte kuidagi elus edasi. Kui mul ei oleks spordis oma eesmärke ja püüdlusi, siis võib-olla ka alluks sellele viinakuradi provokatsioonile. Teisest küljest vaadates on minu peres kasvamas ka kaks väikest last, kes annavad jõudu edasi tegeleda oma eesmärkidega. 
Aga aitab oma elu kiitmisest, sest see on tõesti olnud nii roosamanna nagu eelpool sai mainitud.  Elu on tõesti õitsev lilleaed ja värviline pidu, mida naudime iga päev 24/7.

Mina, omadest kogemustest, soovitan inimestel vähem juua seda va kangemat kraami ning otsida endas üles need oskused, mis aitavad elus edasi. Alkoholiga oma tervise rikkumine ei paranda ka töökvaliteeti ning annab karmis tööotsimise võitluses negatiivseid tagajärgi. Seda tervist, mis koos viinakuradiga on maha joodud, enam tagasi ei saa. Samas ei anna see ka karmis olelus võitluses elus edasi jõudmisks mitte ühtegi võiduvõimalust. Paljud inimesed on tänu oma alkoholilembusele kaotanud oma töökohad, tervise, kodud, pere jne.  Seega mina soovitaksin ikkagi enne mõtelda, kui oma elu persse juua.


VÄHEM  ON  TÕESTI PAREM!  ON  AEG  ENNAST KÄSILE  VÕTTA  JA ELUS  EDASI  LIIKUDA! Minu eesmärk on tegeleda edasi jooksuspordiga.  AGA milline ON sinu EESMÄRK?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar